Alati
Strategija i struktura
Radi se uz pomoć ovih alata:
SWOT analiza
Tokom jednodnevne multidisciplinarne interne radionice analiziramo vaše trenutne snage, slabosti, mogućnosti i pretnje.
Value Proposition
Zajedno pronalazimo jedinstvenu vrednost koju vaše usluge pružaju klijentima i tržištu na kojem poslujete.
Istraživanje ciljne grupe
Kroz razgovor, ankete i posmatranje vaše ciljne grupe (trenutnih i potencijalnih klijenata) saznajemo kako najbolje da komuniciramo sa njima, koji tačno problem možemo da im rešimo i na kojim kanalima komunikacije da ih pronađemo.
Na osnovu istraživanja i prikupljenih informacija, po potrebi kreiramo:
- Marketing strategiju
- Strategiju internih i/ili eksternih komunikacija
- Strategiju sadržaja
- Plan za društvene mreže
- Email marketing plan
- PR plan
Akcija i opimizacija
Nakon postavljene strategije i jasnog plana, krećemo u akciju i optimizaciju:
Email Marketing
Jedan od najmoćnijih alata za ličnu komunikaciju sa ciljnom grupom. Kreiramo plan i pišemo za vas newsletter, mejl sekvencu dobrodošlice, promo kampanje, kampanje za edukaciju ciljne grupe, za podsećanje i motivisanje na određenu akciju itd.
Pisanje sadržaja
Pišemo sadržaj koji prodaje, pomaže, poziva na akciju ili koji edukuje. Blog postove, članke, intervjue, prodajne stranice, sadržaj za sajt ili društvene mreže.
Marketing na društvenim mrežama
Pravimo plan objava - organskih ili plaćenih. Smišljamo kampanje, kreiramo vrednost za ciljnu grupu.
Plaćene kampanje za Gugl i društvene mreže
Postavljamo i pratimo plaćene kampanje na Guglu i društvenim mrežama. Optimizujemo i izveštavamo o rezultatima.
PR - saradnja sa medijima
Kroz saradnju sa relevantnim medijima promovišemo vaše usluge, gradimo poverenje i gradimo sliku o vašoj organizaciji i uslugama
Edukacija
Personalizovani treninzi i edukacije
Radionica o kreiranju sadržaja, javni nastup, email marketing, komunikacija
Individualni mentoring i koučing
Iz oblasti marketinga i komunikacija